Ogólnopolski Dzień Seniora

11.10.2021 rok

a

W dniu 11-10-2021 r. - zorganizowano wycieczkę z okazji Dnia Seniora pod przewodnictwem Pani Małgorzaty Krysiak. Zaczęliśmy od projekcji o Chociwelskiej Izbie Pamięci, gdzie można podziwiać przekazane przez mieszkańców cenne i ważne dla naszej społeczności rzeczy tj. zdjęcia, przedmioty, czy rękodzieła, za którymi kryją się jakieś ciekawe historie.

Następnie udaliśmy się do kościoła MB Bolesnej w Chociwlu - zabytek w stylu gotyckim z XV wieku, gdzie usłyszeliśmy historię naszego kościoła. Zwiedziliśmy kościół kamienno-ceglany Przemienienia Pańskiego w Odargowie. Byliśmy w Szadzku przy ruinach kościoła zobaczyliśmy lipę św. Ottona, oraz muzeum. W Dobrzanach zwiedzaliśmy kościół pw. św. Michała oraz historyczny park miejski. Następnie udaliśmy się do Ińska gdzie był serwis kawowy połączony ze zwiedzaniem Izby Pamięci poświęconej kolejce wąskotorowej.

Panoramę jeziora w Ińsku podziwialiśmy z wieży widokowej. Wycieczkę zakończyliśmy pysznym obiadem u Pana Mirosława Różańskiego w Ińsku. Organizacja wycieczki odbyła się przy wsparciu wolontariuszy z naszego koła, oraz Pani Małgorzaty Krysiak i została wyceniona na 198 zł oraz pomocy finansowej z Urzędu Miejskiego w Chociwlu... - Dziękujemy...